Samenwerken in het planningssysteem
Met het planningssysteem van Accommodatiehuur.be heb je de mogelijkheid om met meerdere beheerders tegelijk in te loggen en te werken. Zo kan bijvoorbeeld een financieel medewerker bezig gaan met de facturatie terwijl de beheerder bezig is met het plaatsen van reserveringen. Je kunt zelfs met verschillende rechten werken zodat niet elke beheerder inzicht heeft in alle onderdelen. Het mogelijk om een facilitair medewerker bijvoorbeeld alleen-lezen rechten te geven en een financieel medewerker alleen toegang tot het financiële menu.
Boekingen inplannen
Als beheerder heeft u de mogelijkheid om incidentele reserveringen in te boeken of om een reeks boekingen te maken. Een reeks van meerdere boekingen wordt ook wel een herhalende boeking genoemd. Je kunt hiermee wekelijkse en tweewekelijkse boekingen maken. Zo kan je een boeking op elke vrijdag of om de vrijdag van 20:00 tot 21:00 maken. Ook is het mogelijk om maandelijkse boekingen te maken. Hiermee kan je boekingen op iedere eerste zaterdag van de maand of bijvoorbeeld elke 2e dag van de maand laten terugkomen.
Boekingen omzetten in facturen
Financieel medewerkers of beheerders kunnen via het facturatiesysteem heel eenvoudig facturen opstellen. Een selectie boekingen kunnen met een druk op de knop worden omgezet in facturen in pdf-formaat. Daarna kan je de facturen direct vanuit het planningssysteem per e-mail te versturen naar de huurder zonder dat u hiervoor verdere handmatige handelingen hoeft te verrichten. Met deze facturen stuur je eenvoudig een betaallink mee zodat zij online de betaling kunnen verrichten. Doordat gebruikers te verplichten online te betalen kan het debiteuren beheer volledig geautomatiseerd worden afgehandeld en voorkom je veel werk achteraf!
Gratis starten
Bent u op zoek naar een gebruiksvriendelijk planningssysteem? Bij ons kunt u direct starten met een gratis planningssysteem! Vraag deze vandaag nog aan.